2016年4月8日 星期五

A1戰場 ~ 第四回 (判斷) (T4-16 PYC SET-UP SHEET)

又到新一年既賽季,今年 Team Powers 杯會增加到五場,而上星期日舉行既就係第一回合,而今場仲要有一位神秘車手出賽,佢既技術實在令我讚嘆,响無任何準備下,仍然輕輕鬆鬆咁駕駛別人既車就做到快時間。佢係邊一個,睇返我地 post 既相啦!

而我當日既成績係 TQ+A3, 响大好形勢下落敗,難免有啲失落,而我真正唔開心係我既表現多過個獎杯,响第二輪決賽,與多車發生碰撞,有一次仲要射到其中一位選手架戰車飛出跑道,响第三輪決賽,我亦都有同二車"PC仔"發生輕微碰撞,所以我在此向各賽員致歉,希望大家見諒。

咁點解我會响第二同第三輪決賽都唔係咁理想? 原因係我當日多次既錯誤判斷~!

又要去返比賽前一日,衆人都作最後既準備,經過上星期既連日既落雨天,賽道既 traction 近乎係最差! 所以我地响較早前既 high traction 設定,响嗰日根本用唔上,即係又要重新調教過。當日天氣,屬於乾燥,濕度大約35%, 陽光普照。絕對係戶外活動既好日子,但唔啱玩車,因為濕度低會令賽道抓着力欠佳。而我星期六最主要既測試係“呔水”。

我之前既設定,我喺用上 10000 度差速油同 V3 呔水,並跑到一個不俗既時間,有三四秒既優勢。而試車當日我換咗新款既Xray 銅脾碼及新既 WTF 風扇,先講銅製脾碼,我之前係加咗2x10g响車頭位置,(原理請參照返我地之前既介紹),換咗新既脾碼,總共輕咗5g,而最重要係將重量分佈响車架既最中線,行車覆身感覺更快捷。而另外 WTF 風扇,响無大既風量差別下,比起我之前用既40mm重心更低亦移向中心,係一個唔錯既選擇。

 講返呔水,場地變化頗大,由開頭上午既唔拗去到下午三四點既過拗,感覺始終大不如前,亦令我甚為頭痛,無論用邊一隻呔水,best lap 仍然無突破,但用一啲無咁拗既呔水,令整體時間反而有進步,不過我仍然帶住大時間一秒既優勢去迎接星期日既比賽。

到比賽當日,衆人都忙於開呔,但早上天氣屬於寒冷,開呔係有難度,每位賽員都爭分奪秒去為佢地既車呔做準備,Driver 台已經企爆,我唯有企响樓梯度開呔😅,好彩主編仲未到,如果唔係肯定比佢偷拍擺上網。不過我最後只夠時間開咗一套呔,令外嗰套唯有响 lunch 時間去開。

响第一輪初賽,我响試車時段感覺 traction 係夠既,同我見到其他車手既走姿同 lap time 亦屬於high traction, 所以我選擇咗用唔拗既呔水同用 6000度 尾差速油去跑第一輪初賽,點知並不如心中既想像,第一輪初賽既總成績排等五,即時個心離一離。唯有轉用返拗既呔水去跑第二及第三輪既初賽,幸好帶住三秒既優勢攞到當日既TQ。

到lunch時候,氣溫回升,開呔時間大大縮短,只行幾圈,已經進入理想既狀態。

到第一輪既決賽,我亦用咗已run-in 好既新呔作賽,呔水組合亦用返初賽既設定 (trinity白點+V3),一起步已經開始感覺唔太好,尾部有少許不穩,但亦都叫做揸得到,但去到比賽中段,我有一隻灣只係 ball 開咗少少,我部車已經開始橫滑同指向灣心,亦同二車有一下大碰撞,不過大家都無乜大既問題,如常完成,我亦都贏到首輪決賽。其實當時已響起警號,場地抓着力開始起變化!

第二輪既決賽,同樣設定出賽,第一隻灣已經行走不能,同二三四五六車發生多次碰撞,造成大塞車及混亂,導致比較後既車有機會上前,我頭二圈係完全行唔到,一開油已經左遙右擺,最後我選擇退下火線,收拾心情去跑第三輪決賽。

响第三輪決賽前,其中有一位賽員同我講: “可以輸,但唔可以錯!” 我係深深令會到。所以我喺起跑前,同自己講唔好再犯同上一回既錯。而我亦都用返初賽時嗰套呔,我直覺上會比較穩定。但第三輪決賽一開始,感覺係比第二輪更差,無輪車呔既狀態同場地既抓着力比上一輪更差。我唯有挨打,心裏面同自己講唔好再犯錯,不過我仍然都同二車發生輕微碰撞。去到比賽末段,我其實仲有機會可以追回,不過信心已經大減,所以最後都過唔到前面兩架。其實我只要跑第三,就足以贏到當日既冠軍,但最後以第四完成第三輪決賽,一分之微落敗,詳情睇返下一期既“大家的RC”。

今次落敗既主要原因,係我對呔水既運用不當,錯誤判斷traction 既高低,亦疏忽咗場地既變化。响比賽之後一日,重返車場測試返車架同呔水既設定。發覺只要用回 3000~4000 差速油同轉用比較啱乾燥場地既呔水,問題全消。

希望下一次比賽,順利完成,唔好再犯同樣既錯誤。



 

沒有留言:

張貼留言