2019年12月11日 星期三

安西賽車部 – T4 2020初步評測 END

安西賽車部 – T4 2020初步評測 END
嚟到最後一節既介紹,我會歸納一啲砌車特別位同大家分享,詳細砌車片會唔會拍就留待我拍檔比利羊主編決定。
今次首批新車質素都無乜大既問題,不過亦有部分買家遇到唔同既情況,有好亦有壞,但我都係奉勸大家,大事化小,小事化無,有得玩就ok啦。
基本上,跟住說明書砌同埋設定,應該問題不太大,有睇過我地既行車片,都可見今代新車都有不俗既表現。接下來既相片,會有我既註解。希望會對大家有幫助,如有其他問題想知,歡迎PM我地,多謝大家既支持!



肶碼窿,我會見議你滴返膠水,因為真係比較脆弱同受力。錢多既朋友另作別論。


下油壓肶窿,見議加返3x3mm機米,加強剛性。




CH-CLIP比較脆弱,有數位玩家已經整爛,見議用返原裝o-ring,
其實都好穩陣,不過買定spare做後備。


有朋友話大減齒好貼二樓板,其實你可以用其他品牌既大減齒解決,

我地換咗無問題,最大可用到116T。唔換亦無太大影響。



請留意上螺絲嘅次序,由左至右順序上,可減少車架tweak既問題。


收rollbar捍時,說明書話長度係18mm,
但有機會會導致過緊,令擺動唔暢順,可放波頭螺絲半圈如上圖。



全車砌起大約要放40至50 gram鉛,視乎你用嘅配置而定。可參照以上位置安放。

呢件option應該要買,我買的話,應該買鋁。


又一破產option件!買晒可見個人實力💪🏼


若練神功,..............!同我包起佢!



沒有留言:

張貼留言