2017年3月17日 星期五

安西賽車部 (Bittydesign M410車殼/ Xray T4 鋁底板Asphalt)

安西賽車部 (Bittydesign M410車殼/ Xray T4 鋁底板Asphalt)
 

响上星期試咗好多新產品,首先送上啲頭盤先,介紹下新嗰隻Bittydesign既M410房車殼,响我既測試期間有幸遇到Eagle Power Shop揸弗人“Michael”借咗佢隻試板Bittydesign M410車殼(當時仲未有得賣),外型上都係同大路既房車殼無乜大分別,不過車頭燈位置有好深既陷入位,同埋車頭比較直無LTCR咁斜,試跑咗一轉,係有啲驚喜,比想像中轉(因為之前有人話偏推),而佢轉得嚟比LTCR更穩定,不過車殼尾翼座位置有啲薄弱,希望賣街既板本有改善到呢個問題。據消息,“風騷哥”都買咗隻仲要噴埋車花,我都要入返隻先。
 
第二個頭盤就係試咗响“立青”asphalt地用鋁底板,因為個人認為鋁底板應該係响好高traction下先會發揮得到,不過自從上一個月“華基一役”之後,“華基”話比大家聽鋁底板响唔咬既情況下都可以發揮得到,所以PYC多咗好多人去搶購同用鋁底板玩車。咁我當然都要去求證下,由於我嗰部T4係原本攞嚟跑地毯場,車架上無乜太大既修改,換⋯⋯一換彈弓同肶碼既膠粒就攞去Asphalt場跑,跑咗幾個圈感覺竟然係唔覺自己跑鋁底板,再細心揸下感受下車架既動態,開始搵到揸鋁板既手感,再試多幾餅電後,發覺鋁底板原來响唔太咬既程況下都幾好跑,圈速時間都好搵定,有啲平時碳板會出現問題既位置,响鋁板度係唔會出現。不過另一個問題我就發現到,鋁底板自己跑係無乜大問題,不過行既線位無碳板咁靈活多變,我需要多啲時間去測試,希望下一次可以再同大家做更深入既評測。
 
過兩日會奉上主菜,記住緊貼我地既channel。
 
 







沒有留言:

張貼留言