2017年3月17日 星期五

A1戰場 ~ 第十六回 “迷”

A1戰場 ~ 第十六回 “迷”

 
上星期又上演咗Teampowers Cup 2017,首先恭喜Jackie再下一城贏得冠軍。 不過今回既主角係我老友Barry Wu (阿就),今場車“阿就”憑著努力既操練同埋獨特既設定下,取得今場既TQ,雖然未能已A1圓夢,最後已TQ/A3企响頒獎台上,可知道,贏你嗰兩個絕非等閒之輩,一個“Jackie”一個“龍一”,兩個都係穩定見稱,所以我個人覺得雖敗猶榮,希望你今次得到一場寶貴既經驗,下一場再殺過。

未講“阿就”既setting之前,首先講今場車既background先,今次選用既Control車呔仍然都同上一回Teampowers Cup一樣都係“32S”,理應大部份既賽員應該唔會對呢套呔陌生,不過今次比賽既traction比上一次高好多,而呢套呔响咁高traction下,產生既問題會更大,即係咩問題呢? 過咬通常係會“cup車”,但呢套呔係會“甩尾”,令到部份賽員感覺好“迷”,當然我唔係想講呢到呔係有問題,呢到呔如果你掌握得而,圈速同耐久性都係無問題,不過對一啲好轉既車架或者一啲高速入灣風格既車手會⋯⋯構成好大既影響。

而今次“阿就”用咗特別既設定去底銷咗呢個問題,基本上大部份既設定同大家差唔多,不過佢車尾部份係同好多人好唔同,仲要係非常冷門! 就係車尾脾碼用“尾插水”! 咩叫尾插水呢? 就係尾部既頭碼(RF)低過尾碼(RR),咁有咩用呢? 呢個設定既特色係“off power steering significance increased” 即係收油同埋灣心既轉向會有所提升,當然出灣會下降,正好底銷咗呢套既入灣甩尾既問題。 而我响第三場都有跟呢一個setting去跑,的而且確係感覺車尾部份穩好多,但係同自己既駕駛風格唔太match,未能充分發揮到呢一款setting。不過阿就係反覆測試下搵到呢一個合適既setting,所以真係要比個“叻”佢!
 
除咗用“尾插水”可以解決呢一個車頭“過咬”既問題,而另外“龍一”都有另一個方法去解決(其實係“米高羊”試出嚟),就係選用一啲比較穩定既彈弓,(唔好用一啲太過有progressive反應既彈弓) e.g. Race opt Orange/ Axon Linear 2.8/ Xray Linear 2.7 etc.... 以上嗰啲彈弓都可以解決車頭過咬既問題。 另外,如果你係用PSS油壓既朋友,用返原本1.1x4孔既油壓都可以減輕呢一類既問題,仲有車尾彈弓都不宜用較輕既度數,用一啲硬既彈弓都可以撐住車尾,無咁易甩尾。 所以我另外一個老友Dicky用咗我提供比佢既solution去比賽都响決賽中取得唔錯既成績同圈速。 咁最後點解我本人又跑得咁差? 因為我自己响嗰一刻同其他既朋友一齊“迷”緊。 唯有屢敗屢戰~! 希望今次既分析可以幫到對呢場比賽發揮得唔好既朋友啦!
 
 




沒有留言:

張貼留言