2017年3月17日 星期五

A1戰場 ~ 第十五回 列強爭霸 ( 附 BD8 / T4 / LRP ESC / SETUP)

A1戰場 ~ 第十五回 列強爭霸
(附 BD8 setting sheet & LRP esc 設定, 附 Xray T4 2017 setting sheet)
 
 
大家好,又要報導下啲戰場實況,齋睇個Topic“列強爭霸”就知大家對今場車既戰意幾咁濃烈! 因為嚟到Teampowers今年既尾場亦都係PYC本年度最後一場比賽,而各車廠新車已經發布晒,所以各車手都想响呢一場比賽去爭取好表現及爭標。
咁首先,我報導下13.5stock嗰面先,平時我地都好少講stock嗰面,原因係太悶,因為Teampowers車隊“志強”架駛住佢部MTS T2响5場贏咗5次TQ並4次A1,每場都係輕鬆既姿態勝出。不過不能抹殺“志強”既努力,真係見佢放好多時間响練習,恭喜佢攞到全年總冠軍啦!! 咁點解“志強”攞咗5次TQ不過贏得4次A1,因為有位宗師級車手忍唔住要挑“志強”機,要破佢全勝姿態。佢就係“Lobo”! 今場“Lobo”駕駛佢架Top Racing 既S4單皮帶車架迎戰,憑住超靚既線位同埋凌厲既摩打動力,成功贏咗今場既冠軍。
頭驅FF方面,又係一面倒,TQA1既阿Rex Chan,駕駛住佢部3 Racing FF Ex,贏幾秒既姿態勝出,而阿Rex亦都係攞到佢既全年總冠軍!! 希望我可以問到佢比佢既setting sheet同大家分享下。
 
去到主菜啦,1/10 Modified! 今場要入A都有啲難度,揸住95同92分都入唔到A組,因為初賽時,已經戰意十分濃烈,往往有啲意外發生,導致排名都有大上大落。 經過三輪初賽後,A組十大分別有: 3部VBC D09, 2部Xray T4 2017, 2部Yokomo BD8, 1部MTS T2, 1部Tamiya 419, 1部Roche Destiny。 今場TQ 係轉會到VBC既Thomas Hui奪得,另外我老友Dicky都入到今場A組十大。
 
要贏一場比賽,除咗車架,車手既練習同準備,都好重要,再加一點運氣就更加如虎添翼! 不過今場車,我自己總欠缺一點運氣,由初賽到決賽,幸運之神並不靠近我,意外總發生在我附近,導致成績未如理想,加埋第三場Final起步既失誤,我開始“跳掣”,响落後一圈既情況下,干擾三車LoLoSam比賽既節奏,我謹在此向佢再一次致歉。 今場冠軍係駕駛BD8既Daddy Jackie,憑住穩定既發揮同埋有“仔仔”既打氣,輕鬆地贏咗佢今場既A1! 佢仲要係用鋁底板作賽,睇嚟我都要去試下用鋁底板。 
 
最後我都順利攞咗2016年度既總冠軍,而我亦正式停用Viper既電變,响呢度,我衷心感謝Viper/3P對我多年來既支持,帶領我贏個不少既獎項。 而下年度,我同主編會轉用Maclan Racing既動力作賽,希望可以爭取更好既成績,而我地亦帶比大家多啲電變設定既資訊。
 
 
 
 
 


 

沒有留言:

張貼留言