2020年1月21日 星期二

出賣朋友系列~

出賣朋友系列

短短嘅一晚時間,仲要食埋飯,究竟 "安西教練" 買咗啲乜嘢呢?今日完全公開!
( 相片中零件,全是 "安西教練" 嘅, 我真係出嚟食飯 )
我哋先去媽星專門店,教練陰沉嘅語氣講:其實你識睇 TRF420 係精工改進咗!( 佢經常係咁 )
之後再去極速,買完嘢之後出門口,不斷喺度講,我呢隻 Servo 平靚正點點點…… 你嗰隻點點點…… ( 我唯有表示無奈同嘆息 )
喺星期六嘅晚上,仲有一間模型店係開門嘅,就係細豆模型,上到去搵偉哥吹左陣水,買咗少少嘢,我哋就食飯喇!
最後一站,去到油麻地車場見識四大門派嘅功夫~ 完!



沒有留言:

張貼留言