2017年10月11日 星期三

今期流行


今期流行

呢兩個月, 全世界都關注緊 “無限精機” 嘅核試 (MTC1), 雖然遲咗十幾年, 但係震撼性, 話題性 同 娛樂性, 非常豐富!

“主編” 早前撞到老朋友, 招呼都未打, 佢就問會唔會介紹 MTC1, 我嘅回覆係……那有車? 佢嘅回覆係, 叫朋友借嚟睇下咪得囉!

我心想…… 如果唔能夠進入佢嘅靈魂, 狠狠咁砌佢一鑊, 揸住部車, 點樣講好呢? 因為無限好多 Fans, 好易講錯嘢, 上次 ARC 都係 PC Boy 自己講番。

好啦~ 月尾 Xray T4 2018 上市喇, 首先放低所有成見同關係, 站係一個觀眾嘅角度睇睇, 真係唔知乜野葫蘆賣乜野藥? 要等官方公佈多啲資料, 先至有得評論。

有啲人會將兩件事情串埋一齊睇, 好容易覺得兩大廠正式交手啦, 但係其實每年 Xray 呢個時候都會出新車, 所以又唔覺得太出奇。

今日有朋友同我講, 佢想等埋 Xray 先決定入乜貨, 我話好合理呀! 作為一個消費者, 貨比三家, 順便通知佢, 係香港代理訂車, 會有啲優惠, 但唔知係乜! 不過最起碼我哋 “大家的RC” 會介紹下部 T4 2018, 因為一早代理已經約咗我哋。

沒有留言:

張貼留言