2017年5月11日 星期四

A1戰場 ~ 第十八回 坪輋猛龍

A1戰場 ~ 第十八回 坪輋猛龍
 
 
 
“龍一“你又再一次上到我既A1戰場! 無辦法,你响兩星期內攞咗兩次TQA1, 我都替你開心。 自從“龍一”無做serpent車手同埋因為個人事業停咗一排比賽,佢復出之後,反而技術更勝之前,贏既差距更大。 所以今場車,我地“第一小隊”有個目標就係想贏呢位長勝將軍,但最後當然又係被“龍一“再一次K.O. 其實响星期六既練習中,我地各人都跑得唔錯,試車時間絕對係有力同“龍一“匹敵,不過星期日traction既劇變,導致未能發揮到應有既水準。 反觀主場既車手完全無traction既變化而產生問題,所以我地都係要放多啲時間响ACO既場地變化!
由於兩次既比賽(RCF同埋GQ CUP RACE)都係用咗GQ control tire,所以佢既setting無乜變動。 今次佢部Yokomo BD8仲未裝到新既P.C.S., 佩上yokomo原裝碳板,大至上望落去無乜大改,不過“龍一“之後補充返佢頭尾波箱用咗“Target RC”既墊片升高咗1.5mm, 從而令到車架既滾動提升。 其他細節上既設定,睇返附上既setting sheet。
 








沒有留言:

張貼留言