2017年10月11日 星期三

A1戰場 ~ 第十九回 "CETC 2017 香港站" 賽後感

A1戰場 ~ 第十九回 "CETC 2017 香港站" 賽後感
上星期日,又完成咗一場 CETC 賽事。 首先都要感謝賽會既安排,因為不穩定既天氣,比賽多次延誤,不過賽會都無話趕住收工咁,盡量令各位跑得幾多得幾多。希望下一次可以完成晒所有賽事,大家開開心心咁玩返兩日。

講返賽事,由於天雨關係,令第一日既賽事伸延到夜晚,Twin RC Speedway 夜晚既燈光應該需要再調節下,光暗位令部份賽員都表現失準,就算係世界級車手都有投訴呢一個問題,希望 Twins 可以攪攪佢,做到一個高質素既車場。

另外今次比賽既關鍵,係第一日賽事中,有無開到第二套新呔,因為每位賽員都可以用三套新呔應付兩日既比賽,而我地 PYC 第一 / 二 / 三 小隊,响第一日都只係用咗一套呔跑,留返兩套新呔响第三輪及第四輪初賽使用 ,可惜事與願違,受天雨影響,剩餘嘅初賽都取消了,只係可以用番第一日初賽嘅成績嚟決賽。
因為新呔同舊呔跑出嚟既時間分別好大,如用新呔跑會有三四秒既優勢,不過這就是比賽,自己策略錯咗,無得怨天尤人,唯有下次醒啲。
响第二日嘅比賽,由於天雨仍然不穩,足足坐咗六個鐘頭先可以比賽,不過呢六個鐘亦都冇白坐到, 我可以周圍同啲世界級車手取經,問佢地 set車 / 叉電既要點,遲啲我亦會同大家一一分享。
因為等得太耐,又睇完啲世界級車手既設定,又了無牽掛咁樣去跑我剩餘嘅B組決賽 ,所以把心一橫,就試下用一啲世界級廠手用緊嘅設定去跑第一輪決賽,果然有料到~!喺從未跑過嘅設定上,時間果然係有驚喜,比之前快咗0.4秒以上,不過亦都係由於車架大改嘅關係,導致有些少唔習慣,但去到第二輪嘅決賽開始把握到固中要點 ,但係亦都因為一啲小問題,導致未能完成第二輪決賽,但去到第三輪決賽,車架嘅設定已經習慣,完成到一個非常之快嘅時間 22圈 5:11.536
雖然失落於比賽嘅成績,但係今次嘅收穫比起獎牌來得更重要。因為知道車架原來係可以去到另一個層次,當然我會附上今次比賽嘅設定畀大家參考。
最後梗係多謝以下既人事:

借 Racer 殼比我既 “奥爺”
幫我拍起步照既 “風騷哥”
仲有包我全日飲食既 “就哥”

當然仲有我既贊助商
(唔開名啦,費事又話賣廣告) 我車殼已經有 show







沒有留言:

張貼留言