2016年8月15日 星期一

A1戰場 ~ 第九回 (小洪杯)
内附 : T4-16 SET-UP SHEET @ TRC
 
 
琴日又完成咗另一場賽事~ Hkrcsa 香港電動車公開積分賽 round 2 (俗稱“小洪杯),賽例好簡單,一套場主“小洪”揀選應為可以用一套呔可以完成晒成場賽事,佢既宗旨,係想盡量減低賽員既成本,同埋想多啲人去參與遙控車既活動,我本人非常應同和感謝小洪既諗法。係我地商業既社會上,係好難得! 我計一計比大家知點解,非月票賽員報名費$220,control呔1set市價約$150,即係報名費$70,如果你入到A組,應該可以玩到八餅電,即係每餅電$10都唔駛,如果你再叻仔啲,入到各組別既三甲(A,B,C,D組都有),仲有 TRC $100 cash coupon 禮物,咁你話係咪蝕埋比你。
 
講返場賽事,今次既 control 呔用上各賽員都應為既呔皇 Rush 40x (小洪今次都對我地幾好),天氣都係酷熱,再次挑戰在場人仕 / 車架 / 電子嘢既耐力,今次比賽既 layout 屬高速少灣型,但有兩個重 brake 位,所以摩打電變過熱 / 掃齒 / 斷皮帶既事時常發生。今次由 seeding round / qualify 到 final 都係非常之緊湊,未到最後一刻衝線都不知到鹿死誰手! 响我第二場既 qualify,我只係讓咗 1次比我快既車,我竟然跌到總成績排第十,每場 qualify 既氣氛其實都好似跑緊 final 咁,各賽員都盡力去爭取最好既成績,最後我攞到當日既 TQ,實在 “得來不易”。
 
既然初賽緊湊,決賽又點會唔精采呢,三場決賽,頭三名賽員(Ray Poon, 阿𤋮同我) 分別攞咗一場頭車同二車,最後以各頭車最快既時間再比較,所以最後 Ray poon 冠軍,阿𤋮第2,我第3。

今次既比賽,車架上既設定無乜改動,我用咗我之前既 PYC 設定去跑,問題都不大。我主要再測試返 Maclan 4.5R 摩打响 TRC 既表現,我自己都覺得滿意,不過仍然有地方要改進。最後附上我既設定表比大家參考下。下一站我會再上 ACO 或者 JV 車場繼續做我既測試。





沒有留言:

張貼留言