2018年6月8日 星期五

安西賽車部 - Hobbywing V10 G3
 

 第四件新產品就係用咗Hobbywing 新出既G3 4.5R,好難先買得到,出面長期缺貨。喺我入手之前,我都問我老友借咗隻頗新既V10 G2試下手感先,恕我直言,G2唔係我想要既嘢!
但試咗G3後,完全唔同晒,頭中尾段明顯改善好多,加速快而線性,好容易就做到理想既圈速。
性能既嘢,應該唔需要我多介紹,反而我想講多啲維修既注意。由於呢一款摩打,全開放設計,容易啲污糟,而尾蓋啤呤亦更換唔到(一體化連埋sensor板),所以更加要勤加保養!曾經有人話呢款摩打好難折同組合翻,所以我抱住一個好艱鉅既任務去處理,反而我又唔覺得太難,只要睇以下既圖你會容易處理。









 

1 則留言:

  1. 請問安西教練,我自從看了你這篇文章後,去買了一隻回來感覺如你所述的一樣,很好性能,但拆開清,結完後,忘記了,這隻V10G3 4.5T的摩打芯,有一隻小介指,是裝在,摩打芯的前面,還是裝在摩打芯的後面近尾蓋的那邊呢?,懇請回復,有勞了,感恩。

    回覆刪除