2018年6月8日 星期五

製作 3 Racing MG EVO 良伴~
 
 
身邊開始有朋友製作 3 Racing MG EVO, 第一句嘅回應係~ 大嘆冇電批! “主編” 同佢講, 當日我哋嘅製作, 都係得一支電批, 其餘都係要用手扭。不過當日我係用緊支新批, 見 ”安西教練” 近排出好多評測報告, 我又同大家分享下! 原因我套批, 市面上暫時未有得賣, 喺廠商送畀小弟用, 只是如此, 因為冇乜好寫, 估唔到撞到一個咁有挑戰性嘅環境。

呢套批係 EDS 出品, 手柄係重新設計, 重點係偷輕, 同上一代比較, 輕咗 5g, 由 33g 減至 27g, 揸上手係輕咗, 但分別不大。手柄上嘅窿, 憑經驗已經知道有一個用途, 就係打橫插另一支批落去, 借力開一啲好實嘅螺絲同機米, 通常喺 2.5以上, 先會用呢個方法, 總好過用鉗仔, 鉗實嚟扭。

一次過用咗支批六七個鐘頭, 我諗啲窿係有少少作用幫你手心散熱, 雖然我哋喺室內開行冷氣, 但用力扭嘅時候, 都要揸緊支批。

批咀睇落同上一代差唔多, 上螺絲時, 係可以搵到一啲有工差嘅螺絲頭, 但係唔知耐用程度, 不過一般工具用上一兩年係冇問題嘅, 尤其今次經過艱辛嘅考驗, 合格完成。
順便提提大家, 製作 MG EVO 時, 盡量唔好換鋁螺絲, 因為螺絲頭好容易撻, 除非你有時間到, 逐個窿攻牙, 同埋揀支好啲嘅批!






 

沒有留言:

張貼留言