2016年5月26日 星期四

A1戰場 ~ 第六回 (衝力射球)  (T4-16 PYC SET-UP SHEET)
 

大家一睇嗰Topic唔好誤會呢一次我同大家講踢波,係因為今場比賽末段發生咗戲劇性既變化,老洪架車好似波一樣咁比Jackie一射入網,十分精彩,加埋主編既剪接同製作,令呢場比賽重播生動攪鬼。

講返呢場比賽先,今次比賽既control呔,大會選用Teampowers既35XH。我個人認為呢套呔用嚟比賽係非常合適,因為唔需要做大量既事前功夫,只需用“$10開呔神器”摌走呔中間條骨,就可以作賽甚為方便,而最重要係大部份既選手都可以做到好快既單圈,令賽事更加緊湊同公平,稍有差池就會被後車追上。

今次比賽我都有好多既時間準備同測試,試咗好多唔同既設定,摩打/ 彈弓/ 油壓/ roll bar/ 頭差速/ 車殼...... 咩都試下,最後我都係用咗附上既setting作賽,今次比賽既layout屬於高速灣型,所以設定上,我會針對返尾部既抓著力同穩定性。

下一場比賽,我會伙拍PC仔(黑頭雙剎)同埋Jackie仲有一班PYC之友上TRC比賽,希望今次可以凱旋回歸。







 

沒有留言:

張貼留言