2018年1月19日 星期五

安西賽車部 ~ Protoform Type S 評測

安西賽車部 ~ Protoform Type S 評測

 

好耐都無更新過,小弟由於忙碌自己既工作,比較少時間玩車。同埋我想試清楚部T4 2018同枝K.O.控,所以好耐都無發表。今次測試既新車殼,好多車手同玩家都一致好評,圈速有所提升,我當然一有時間都整返隻試下!

先講制作,今次新車殼設計聲稱用咗好長時間去硏發同測試,而我覺得今次係有進步,車殼轆位已預留刻度比用家作識別,唔洗較估或用尺去量度,另外都附送轆位貼紙(其實其他廠已經一早有)。

廢話少說,直接落地測試!我今次係用Pro-lite version,老友已提點隻殼好易爛,小心啲。 我先試行一餅電,第一隻灣已經感受到車殼既分別,第一下反應明顯無 Montech Racer殼咁強,再行多幾個圈習慣下,試下進擊啲既車速,點知賴嘢,嗰車尾郁一郁,反咗車仲停响路中心,嗰心離一離,$180玩咗幾圈! 好彩仲未爛,個頂花晒啫。第二餅電再試,適應過後,開始感受到傳聞既灣速,响灣位明顯轉得快同細咗,同埋整體易揸過Racer。
 
最快圈速快咗0.2秒,而5分鐘大時間都快咗2秒。不過,今次我既測試用一隻新既Type S vs 殘既 Racer,當然係唔公平。所以下一次我會用新既Racer再比較過。
 





沒有留言:

張貼留言